loading...
NEW SPACE
alireza بازدید : 5 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

به نام خدا

(وصیت نامه )

وقتی این نامه را می خوانید من دیگر در این دنیا نیستم، بلكه در اون دنیا هستم!

مادر جان خواهش می كنم روز خاكسپاریم از اون خرماها كه گردو داره توش نده،

چون دوستای من یه سری ندید بدید هستن كه میریزن رو خرماها دخلشونو میارن!

در اولین فرصت بعد از فوتم كامپیوترم را در اتش سوزانده ، و خاكسترش را با اسید بشویید

كه چیزی از ان باقی نماند، چنتا سی دی زیره تختمه كه روش نوشته اهنگای مجاز،

ولی گول نخورید و خواهشا ندیده بشكونیدشون !!

احتمالا بعد از مرگم چند نفر پیدا می شن كه بگن ما از این مرحوم بار داریم، ماما جان باور نكن ،

تقصیره من نبوده، تقصیره علی یكی از دوستامه ، تنها جواب كه می تونی بهشون بدی اینه كه

بگی: به من چه می خواستید لوازم بهداشتی استفاده كنید!!

یه دوس دختر داشتم كه همیشه می گفت : ایشالله بمیری كه یه دنیا از دستت راحت بشه ،

اون زنگ زد بهش نگید من مُردم، بگید رفته پارتی تا پشتش بسوزه!

و در اخر خواستم بگم : استقلال سوراخه !!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اين وبلاگ راجع به همه چيز هست پس به هر چيزي كه علاقه منديد در قسمت چت باكس پيام بگزاريد.باتشكر (مديريت وبلاگ)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    گالری عكس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 379